Advertisement

דוריה למפל אינסטגרם : יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס : לפני כן, שימשה כעורכת דסק החדשות בוואלה.

דוריה למפל אינסטגרם : יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס : לפני כן, שימשה כעורכת דסק החדשות בוואלה.. עקבו אחרינו פייסבוק טוויטר אינסטגרם טלגרם 106. היא סירבה לקבל קלישאות כתשובות ולא עשתה הנחות לבני גנץ. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. דוריה למפל עשתה בית ספר לבני גנץ, אך גם ליונית ולתמר. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט. אלמוני ששילם 28 מיליון דולר יטוס לחלל עם ג'ף בזוס2 דק' קריאה. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. בירור מצב בקשות תכנון ובנייה. התגובה של שולמית לפיד לדברי בנה יאיר במליאה // צילום:

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
בירור מצב בקשות תכנון ובנייה. משדר הבחירות המרכזי עם דוריה למפל מירושלים, וושינגטון ודלאוור. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. הצעד המפתיע של דוריה למפל 1 דק' קריאה. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות כאן 11 מאז פברואר 2019 הודיעה על פרישתה היום (שלישי) ואמרה: היא סירבה לקבל קלישאות כתשובות ולא עשתה הנחות לבני גנץ. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ.

זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

משדר הבחירות המרכזי עם דוריה למפל מירושלים, וושינגטון ודלאוור. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל. דוריה למפל עשתה בית ספר לבני גנץ, אך גם ליונית ולתמר. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. ממשיכה הלאה לאחר כשנתיים וחצי: לפני כן, שימשה כעורכת דסק החדשות בוואלה. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים) ● איך הפכה הילדה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017.

TMI | מגישת החדשות דוריה למפל מצפה לילד ראשון
TMI | מגישת החדשות דוריה למפל מצפה לילד ראשון from images.maariv.co.il
שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה לכתבה המלאה ». דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים) ● איך הפכה הילדה. לפני כן, שימשה כעורכת דסק החדשות בוואלה. דוריה למפל עשתה בית ספר לבני גנץ, אך גם ליונית ולתמר. עקבו אחרינו פייסבוק טוויטר אינסטגרם טלגרם 106.

אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה.

דוריה למפל עשתה בית ספר לבני גנץ, אך גם ליונית ולתמר. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. אלמוני ששילם 28 מיליון דולר יטוס לחלל עם ג'ף בזוס2 דק' קריאה. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים) ● איך הפכה הילדה. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. יוטיוב פייסבוק כללי אינסטגרם לינקדאין טוויטר. משדר הבחירות המרכזי עם דוריה למפל מירושלים, וושינגטון ודלאוור. אבל, למפל זה שם המשפחה הקודם של טומי לפיד (אבא של חושך לפיד).

אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. מהדורת חדשות הערב בהגשת דוריה למפל. יוטיוב פייסבוק כללי אינסטגרם לינקדאין טוויטר. חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט.

יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס
יונית לוי גונבת את תשומת הלב בחתונה של עופר חדד - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
יש גם את הסופרת האידית המפורסמת בלומה למפל, כנראה שם לא כזה נדיר בתגובה להודעה מספר 8. דוריה למפל, מגישת המהדורה המרכזית של כאן, פורשת מתפקידה. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. אינסטגרם מוציאה את העדכון שחיכיתם לו1 דק' קריאה. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. דוריה למפל עשתה בית ספר לבני גנץ, אך גם ליונית ולתמר.

דוריה למפל עם סיכום אירועי השבת.

דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה לכתבה המלאה ». אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ. ממשיכה הלאה לאחר כשנתיים וחצי: חדשות סרוגים12.02.19 17:19 ז' באדר א' תשעט. דוריה למפל, מגישת חדשות הערב, בתאגיד כזכור, למפל בשנתיים האחרונות שימשה כמגישת החדשות של כאן 11. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. הלכתי על ביסלי גריל 2. דוריה למפל, אחת משתי מגישות המהדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי, מסרה למפל.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13 דוריה למפל. דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון).

Posting Komentar

0 Komentar